U cijeloj Hrvatskoj kao i u katoličkom djelu Evrope, Ludbreg je na glasu po štovanju Predragocjene Krvi Kristove, koja se ovdje ukazala jednom svećeniku prilikom služenja Svete mise u kapelici dvorca Batthyany 1411. godine. Autentičnost relikvije priznao je najprije Papa Julije II. 1512. godine, a potom i Papa Leon X. 1513. godine. Relikvija Krvi Kristove čuva se u ludbreškoj crkvi u skupocjenoj pokaznici koju je Župi darovala grofica Leonora Terezija Stratman. Relikviju je Papa Leon X. pronio i rimskim ulicama u procesiji prigodom svoga ustoličenja 19. ožujka 1513. godine.
Od devedesetih godina prošloga stoljeća u Ludbregu se nalazi Zavjetna kapela Hrvatskoga Sabora, koja je podignuta zajedno s postajama Križnoga puta po zagovoru Sabora iz 1739. godine na zasjedanju u Varaždinu.Tada je hrvatskim krajevima vladala pošast kuge, pa se Sabor zavjetovao da će u Ludbreškom svetištu sagraditi kapelu, ako pošast stane.
U Ludbreško Svetište prvog vikenda u rujnu mjesecu hodočasti oko 100 000 proštenjara iz svih krajeva Hrvatske, tražeći u njemu svoj mir i blagoslov.
Ludbreg – Centrum Mundi
Prema staroj legendi s područja grada Ludbrega bijahu u davna vremena opisani krugovi zemaljski i na njihovim obodima smještene su svjetske metropole. Zbog toga se Ludbreg smatra Centrum Mundi – tj. samo središte svijeta. Otkriće je to švicarskog znanstvenika dr. Erasmusa Wedigena, koji je jedno vrijeme boravio u Ludbregu. Stari rimljani izgradili su ovdje svoj Castrum Iovia s forumom i termama. Na suprotnoj strani kugle zemaljske nalazi se naš antipod, južno-pacifički vulkanski otočić Antipodes. Dan Centra svijeta obilježava se 1. travnja svake godine.
Rudolf Fizir
Inženjer Rudolf Fizir rođen 13.01.1891.g. u Ludbregu jedan je od najpoznatijih svjetskih konstruktora aviona. Rođen je u Ludbregu gdje je i započeo školovanje, nastavio u Zagrebu, Beču i Wismaru, gdje stječe zvanje diplomiranog konstruktora aviona. Svoj prvi sportski avion konstruira još kao student 1913. godine. Kao konstruktor radi kod „ Fokker flugceugwerken) u Schveringu i kasnije u „Bradenburgische flugceugwerken“ kod Berlina. Prije kraja prvog svjetskog rata odlazi u Budimpeštu gdje za firmu „Fokker“ osniva i vodi tvornicu aviona. Inženjer Rudolf Fizir konstruktor je 18 aviona. Za svoj je rad dobio mnoga priznanja za ukupan njegov doprinos razvoja zrakoplovstva.