- Objavljeno: 30.01.2014.
Održana sjednica Vijeća za prevenciju Općine Martijanec
Foto: PU varaždinska
U ponedjeljak 27. siječnja u prostorijama Općine Martijanec održana je sjednica Vijeća za prevenciju.
Vijeću su prisustvovali načelnik Općine Marijan Horvat, zamjenica načelnika Općine Sanja Tkačći–Fajt, pročelnik Općine Kosir Krunoslav, predsjednik Općinskog vijeća Branimir Nađ, načelnik Policijske postaje Ludbreg Vlado Pirc, pomoćnik načelnika za policiju Sakač Leonardo, ravnateljica Osnovne škole Sonja Huzjak, svećenik Župe Martijanec Ivan Košutić i predstavnik građana Florijan Zdelar.
Na samoj sjednici prezentiran je rad Vijeća tijekom 2013. godine, a kao najznačajnije izdvojeno je sklapanje ugovora između Općine Martijanec i PZC-a Varaždin o održavanju lokalnih cesta u zimskim uvjetima, poglavito vezano za brdovita naselja Gornji Martijanec, Rivalno i Slanje.
Obzirom da se tijekom protekle godine nisu održavale sjednice Vijeća za prevenciju zbog lokalnih izbora, načelnik Općine Martijanec zadovoljan je stanjem sigurnosti.
Informacije o sigurnosnom stanju u proteklom razdoblju članovima Vijeća iznio je načelnik Policijske postaje LudbregVlado Pirc sa zaključkom da je stanje sigurnosti dobro.
U cilju poboljšanja stanja sigurnosti na području općine, Vijeće za prevenciju je za 2014. godinu donijelo slijedeće ciljeve:
- nabava prometne signalizacije, poglavito prometnih znakova „obavezno zaustavljanje – STOP“ i „divljač na cesti“, a koji bi se postavili na lokalne prometnice,
- nabava i postavljanje prometnog ogledala na raskrižju državne ceste D-2 i Ulice Rudolfa Krušeca u Vrbanovcu, a poradi sigurnijeg izlaska školskog autobusa iz navedene ulice na državnu cestu D-2,
- rješavanje parkiranja osobnih vozila za vrijeme održavanja misa u Župnoj crkvi u Martijancu, na način da će se kontaktirati s Varaždinskom biskupijom u cilju da Župa Martijanec ustupi dio svog posjeda koji se proteže uz samu crkvu i državnu cestu D-2, a o čemu će i naknadno biti sačinjen projekt, a sve u cilju otklanjanja nepropisano parkiranih vozila na pješačkim nogostupima i državnoj cesti D-2.
Tijekom održavanja sjednice osnovan je Odbor za promet, a koji čine članovi: zamjenica načelnika Općine, ravnateljica Osnovne škole Martijanec i pomoćnik načelnika za policiju Policijske postaje Ludbreg. Navedeni Odbor za promet rješavat će zadane ciljeve vezane uz postavljanje prometnog ogledala i prometnih znakova.
Također su ovom prilikom članovi Vijeća za prevenciju upoznati s provođenjem Pilot projekta policijske postaje III kategorije, a koji se odnosi i na Policijsku postaju Ludbreg. Cilj takvog projekta je povećanje prisutnosti policije na terenu poradi čega će poslije 15 sati Policijska postaja Ludbreg biti zatvorena do jutarnjih sati, da će građani moći zatražiti pomoć policije preko telefona 192 ili telefona PP Ludbreg 373-239, dok će upravni poslovi na usluzi građana raditi kao i do sada. Slijedeća sjednica održati će se na kraju prvog polugodišta 2014. godine.